محل تبلیغات شما



بکارگيري روش دلفي عمدتا با هدف کشف ايده هاي خلاقانه و قابل اطمينان و يا تهيه اطلاعاتي مناسب به منظور تصميم گيري است. روش دلفي فرايندي ساختار يافته براي جمع آوري و طبقه بندي دانش موجود در نزد گروهي از کارشناسان و خبرگان است که از طريق توزيع پرسشنامه هايي در بين اين افراد و بازخور کنترل شده پاسخ ها و نظرات دريافتي صورت ميگيرد. اين مقاله در 16 صفحه به بررسی اين روش می پردازد . .




معرفی کالا فروشگاهی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها